Csknaz yarayıp yaramadığını aylık kilo alımına bakarak karar verebilirsiniz. Fazla yemesi atak döneminde olduğu için olabilir. Benim bebeğim de aptamil içiyor memnunum ne gaz yaptı ne de kilo alımı az. Atak dönemlerinde çok içiyordu hem mama hem meme. Şimdi atakta değil mesela eskisine göre midesi büyüdü ama daha az içiyor.