anayimbennana Kızlar 1 bucuk aylık bebeğim var dünden beri çok zorlanıyor ıkınıyor ama çok az kaka yapıyor çok ağlıyor sancı dan da ne yapabilirim lütfen yardım edin
Dincer-Efe1 anayimbennana synı sorun yüzünden az önce hastaneden geldim lağman yaptılar doktorun önerdiği eğer mama kullanıyorsanız içine zeytinyağı atın kullanmıyorsanız günde bir çay kaşığı içirin dedi
Cicek_Gokce46 anayimbennana emziriyorsanız yediklerinize dikkat edin günde 1-2 çay kaşığı da su verin o zam n daha rahat yapmaya başlar
anayimbennana Dincer-Efe1 yarım çay kaşığı zeytinyağı verdim aslında ama bugünde devam ederse bi çay kaşığı vereyim teşekkür ederim 🙏🏻
anayimbennana Cicek_Gokce46 veriyorum aslında su birde doğru düzgün yemiyorum zaten gaz olcak bişey olcak diye 😞
Cicek_Gokce46 anayimbennana doğru düzgün yememenizde sıkıntı bakın sağlıklı düzenli yemeye çalışmak gerekiyor bir de kayısı hoşafı yapıp için bebeğinizin kabızlığı öyle de geçer