minikbaykus Möllers kullaniyoruz kapağı açınca üç ay içinde bitmeli yazıyor. Üç buçuk ay oldu. Yarıya bile gelmedik. Dünyanın parasını verdim. Bitmismidir son kullanmasi bu durumda napiyorsunuz