Anne06_ Sabah 39 derece idi şimdi 28 ve hala çok bunaltıcı maalesef kızm bir türlü uyuyamıyor bugün 2 kere havuzunu doldurdum 4 kere banyo yaptırdım çocuğum uyku die ağlıyor ama uyuyamıyor maalesef☹️ Siz Nasıl baş ediyorsunuz
Anne06_ Annesivebebesi Memleketteyim bayram için kaynanamlardayız ve maalesef vantilatör var aşırı ses çıkarıyor
Anne06_ Minikcivcivim Memleketteyim bayram için kaynanamlardayız ve maalesef vantilatör var aşırı ses çıkarıyor
Deletedmom84455 Anne06_ pişik olmasın diye poposunu her alt değişmeye yıkıyoruz ve kantaron yağı sürüyorum, gıdığının altını da sürekli siliyorum.
Anne06_ Ddddddd01 Memleketteyim bayram için kaynanamlardayız ve maalesef vantilatör var aşırı ses çıkarıyor çok kötü denk geldi
SemaaAcc Anne06_ Bizimde aynı uyku gözünden akıyor ama ağlıyor sürekli yatak sırılsıklam oluyor kaç kez üst degistriyorm artk bütün camları kapattım kızım yatak odasında benimle uyuyor oturma odasından klimayı açtım bütün evi öyle serinlettim şuan çok rahat uyuyor en azından carpmiyorda
dios_gokta Anne06_ walla klıma var hatay 40 derece gece gunduz klıma olmaza çocuklar sıcaktan napacagını şaşıyor ımkanınız varsa klıma alın canım Allah yardımcımız olsun yazın soğuk kışın sıcak derdi bitmedi😑🤷♀️