Alparslanemine Merhabalar kızlar ben seZeryan doğum yaptım bebeğimi emziriyorum ama sütüm yeterli değil ama devamlı emziriyorum 2 ay 8 günlük iki gündür adet oldum normalde ne zaman olunur
Symailay Alparslanemine bizim ki 9 aylık oldu hala olmadım sanırım 1 seneye kadar olmamak normalmiş lohusalıktan hemen sonra da olmak normal bu arada
Sulegorkem Alparslanemine bu kişiden kişiye değişe biliyor ben kızımda 40 çıktı ve düzenli bir şekilde adet görmeye başladım bir arkadaşım tam 18 ay adet olmadı ablam 2 doğumdada 6 ay sonra düzenli adet olmaya başlamıştı
Tuba Alparslanemine herkeste farklıdır.. görümcem emzirdiği halde kırkı çıkınca direk adet gördü. Ben iki kez doğum yaptım ve ilkinde 8,5 ay sonra oldum, ikincisinde ise 4 ay sonra oldum🥰 yani normal veya anormal diye bir zaman yok