1bebekbiranne benim de o dönem sütümde azalma olmuştu hemen bestlak damlaya başladım canım günde 3 kez gerçekten çok arttırıyor bende işe yaradı ilk aylarda da bikaç kez kullanmıştım doktorum doğumda söylemişti evde bulundur sezeryanlısın diye ihtiyacım kalmayınca süt azlığından bebeği kilo alamayan arkadaşıma verdim mastit olacak kadar arttırmıştı onun da sütünü inşallah öoğalır yeniden canım senin de sütün