Oğlum 31 aylık. 1 yıldır gerçekten beni çok yoruyor. Bir ara öğle uykusunu bıraktı uyumak istemiyordu çok direniyordu bende üstüne gitmek istemedim 1 aydır yeniden öğlen uyumaya başladı çok şükür. Bu aralar bir yeme problemi başladı. O iştahla yemeğince aç gibi geliyor kendi kendimi dolduruyorum resmen. Tavuk hiç sevmez sevemedi en başından beri. Balıkta seçici, kırmızı eti köfte olarak canı isterse yiyor oda değişiyor gün gün. Meyveyle arası iyi kahvaltıda yumurta peynir bal vs onları yiyor. Genelde kahvaltı da problem yok ama sulu yemek, sebze yemeği falan yemiyor. Açıkcası ne hoşuna gidiyorsa onu yiyor. Bu normal mi?
Diğer bir problemim oyuncak vs oynamıyor. Genelde evi karıştırma, tırmanma, hoplama zıplama peşinde. Hiç oturmuyor ve oturmuyor sürekli tetikteyim resmen bişi olacak korkusuyla. Birde kimden duydu bilmiyorum ama ağzında bir salak kelimesi sinirlendimi istediği olmadımı başlıyor söylemeye. O kadar rahatsız oluyorum ki. Güzellikle konuşuyor olmuyor nasıl vazgeçireceğim bilmiyorum. Tv, tablet telefon onlarla hiç ilgilenmez en baştan alıştırmamıştım.
Akşamları perisan halde oluyorum yorgunluktan ne kendime vakit ayırabiliyorum ne dinlenebiliyorum. Var mı benim gibi olan anneler ? Sizin çocuklarınız ne durumda ?