Etrafıma söyleyemiyorum artık herkes çeşit çeşit şeyler yediriyo bebesine benimki daha köftelere geçemedi pankeki bile evirip çevirip yere atıyor çok üzülüyorum herkes birsürü laf söylüyo ama elimde değil veriyorum yemiyor eskiden püreleri yerdi şimdi onları da reddediyor çok geç kaldım çok üzülüyorum birinin yardımına ihtiyacım var yol göstermesine nasıl başaracağımı bilmiyorum sadece anne sütüyle gidiyo hiçbişeyi istemiyo nasıl alışacak beni bu ek gıda çok yıprattı taneli yemekler ekmekler köfteler yiyen yaşıt bebekleri görüyorum çok üzülüyorum