Biraz uzun olacak tam anlatmak istedigimi anlayabilmeniz icn ayrıntılı yazmam lazım şimdiden kusura bakmayın oğlum 5ay 25 günlük şöyle ki biz yavaştan ek gıdaya geçtik doktorumuz onerisyle meme ve mama ilerliyoruz normalde Mama daha etkin.Neyse şimdi ben hala tadimlardayim sadece yoğurt sabit kaldı öğün olarak koydum yerine ek gıda öncesi mama sayımız 5e düşmüştü şimdi ise 4 gece de dahil sebze tadimlari bitince karışımlı pureleri de bir öğün yapacağım ve meyve de bir öğün olacak mama sayısı 2ye düşecek gibi duruyor gerçi yoğurt yedikten 2 saat sonra acikiyor oğlum ben mama yapıyorum sizde durumlar nasıl mama sayısı düşüyor mu nasil planlama yapıyorsunuz mama , öğün aralıklarınız ve siraniz nasıl doktor bilgi veriyor ama çok hızlı konuşuyor o an anlamış gibi oluyorum sonra aklımdq bişey kalmıyor yardımcı olursanız sevinirim 😍