Siinemm Merhabalar arkadaşlar emzirme döneminde saç boyamak zararlı mıdır süte geçer gibi şeyler duyuyorum etrafımdan bu konu da bilgisi olan var mi veya doktora soram vs
Gorkem_28 Siinemm Ben sayısız kez boyadım hatta 3 gün önce saçıma ombre yaptırdım. Hiç bir şey olmadı. Öyle bir durumun olması için kafa derinizde açık bir yara olması gerekiyor