Deryaoz ahhh ahhh kendimi gördüm sanki.benim ki mız mız değil ama sürekli benle yapışık.hiç ayrılmıyor benden.15 gün önce eşimin kuzeni evlendi,düğünden sonra teyzesine geçtik.inan orda oğlumun akranı 4 çocuk vardı.hepsi o kadar güzel oynuyordu ki(16 ay 29 günlük oğlum)benimki gün boyu kucağımdaydı ya da el ele tutuşup tur attık evin içinde.bende çok bunalıyorum.