Songena19 16 aylık kızım 1aydır gözlerini şaşı yapar gibi veya nöbet geçirir gibi gözlerini kaydırıyor bunu bilerek mi yapıyor diye inceledik göz diyince yapıyor bazende istemsizce yapıyor korkuyorum epilepsi filan diye