Duygu444 genel durumu iyiydi kusma vs yoktu kafası şişmişti doktor ya tomografi çekicez ya 8 saat müşade altında tutacağız dedi tomografi zararlı diye istemedim tabi kusma vs olsaydı çekerdim hemen.doktor uyutabilirsiniz ama saat bası uyandırıp bilincine bakın dedi saat bası uyandırıp kontrol etmeye çalıştık çok şükür bişey olmadı genel hali iyiyse korkmayın oğlum 10 aylıktı kafası mermerin sivri yerine çarptı Allaha şükür bişey olmadı çocukların kafa esnek olurmuş kolay kolay bişey olmazmış