Muhammedinannesi_ Kızlar bebeğim 1 ay 20 günlük. Gündüzleri çok sakin ve çok uyurken geceleri özellikle saat akşam 8 den sonra huysuz ve asabi sürekli ağlak sürekli ta ki sabahın ilk ışıklarına kadar ayrıca gaz sancısı da sabah geçiyor akşam başlıyor 🤦♀️
Maviyesil121212 Muhammedinannesi_ her gün aynı saatte tekrar ediyorsa bu ağlama krizleri muhtemelen koliktir. 3 aydan sonra düzene giriyor siz sakin kalmaya ve stresinizi yansıtmamaya çalışın mümkün olduğunca