Hilal37 kesinlikle gümüş kapak al siverette markası.300tl.pahalı gbi gelebilir ama zaten kremler habire bittikçe daha pahalıya geliyo.bn 3ay bebğmi emziremedim yaralarım çok ağırdı kullanmadığım şey kalmadı.bu kapaklar eesmen bi mucize.onlar sayesnde yine emmeye başladı bebeğim.yine yara oluyor kapatıyosun bidaki emzirmeye kadar geciriyor inanamazsn.