Hilal37
Kesinlikle tahin yağı hiç o pahalı kremlerden almadım tahin yağı sürdüm ilk doğumdan 1 hafta kadar acı oluyodu çünkü soyuluyodu 1 hafta sürdüm ve göğüs pedine de sürdüm pamuk gibi hep göğüs ucum 1 hafta sonra bıraktım yara olmadı ama acıyınca ara ara hala sürerim bi yerden satında almadım evdeki tahinin üstünde biriken yağı bi şişeye boşalttım kullanıyorum