Bebeğim 4 aylık. Bende bir kaç defa gördüğümden doktora gittim, idrar tahlili, kültürü yapıldı hiç bir enfeksşyon çıkmadı. Ama içimiz rahat etmedi, karın ultrasonu çektirdik. Doğuştan kalsiyum sütü varmış, böbrek taşı yani. Hiç bir ilaç verilmediği için su ver dedi doktor. Gerçekten farkediyorum zaten bebeğim su bi gün vermesem, yada çok terlediği günler sıvı kaybı yaşıyor böyle oluyor. Çok içemiyorsa ara ara sürekli bir iki çay kaşığı da olsa verin.