EsraVeyselAlya benimki de aynen öyle. Yeni geçtik ek gıdaya ağzını kitliyor. Ben de kucağıma oturtup örneğin kayısıyı ağzına dayıyorum emiyor ısırmaya çalışıyor. Az da olsa yemiş oluyor. Bugün 6,5 aylık oldu biraz daha yemeye başladı iki üç yemek kaşığı kadar. İyice acıkmasını ve keyifli olduğu zamanları bekliyorum.