Kizlar bugun bebegimin kakasinda kan gorduk apar topar hastaneye gittik kakasindan test yaptilar cok sukur birsey cikmadi sonra gazini yaparken zorlandigini ve popo kisminda yirtilma olmus dedi ama sadece kaka yaparken kan geliyor cok korkuyoruz madecassol diye bir krem verdi simdi surdum ama hala korkuyorum baska seyden mi diye basina gelen var mi ne yaptiniz