Mrb kizlar 14 aylik olmak uzere oglum var ayakkabi giydiginde basmiyo ayakta durmuyo henüz yürümüyo ama alismasi icin ayakkabi giydirdim giyince hic basmaz oldu nasil alistirabilirim ne yapabilirim bilgisi olan fikir verirse cok sevinirim.. birde 14 aylik yürümemesi normalmi? Her yere tutunup kalkiyo tutunup sıralıyo ama yürümüyo