Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu lohusayken ilk reglimi olmustum normalde kanamam çok olur ama artık kanamam hiç olmuyor 2 güne reglim bitiyor ve sol bacağım dünden beri uyuşuk yürüyemiyorum çok agrım var bacağımda kanamam hiç gelmiyor nokta gibi bu durumu yaşayan var mı