Hamileliğimi öğrendiğimden beri hiç boyamamıştım oğlum 15 aylık. Önceden de beyazlar vardı ama artık yeni çıkan saçlarım da beyaz çıkmaya başladı iyice dayanılmaz oldu. Her gören aa saçların beyazlamış diye tepki verince çok üzülmeye başladım, bugün boyadım organik boyayla. Sizler ne zaman boyadınız? Ben hala emzirmeye devam ediyorum sizce bebeğim için bi sakıncası olur mu?