Bu sıcak havaları muhakka değerlendirin bir hafta kendinizi eve kapatın ve başlayın hiç bir belirti yoktu başladığımda vunku aşırı pişik ve isilik oluyordu vazgecmedim ama çok sabırlı olması gerek n bir dönem bilsem 22 aylık değil 20 aylık başlardım diyorum şimdi yarın bismillah deyip başlayın bend e size dua edeceğim ama yok ya hazır değilmiş deyip sakın vazgecmeyin o zaman olmuyor da olmuyor