Gulooo-34 Arkadaşlar 3 oğlumada hacamatı yaptırdım bebeğim anlamadı bile yapan bayan çok temiz biriydi paketler yanımda açıldı elhamdülillah bir sorun yaşamadım arefe gününde çok güsel bir güne denk geldi dedi hatta 3 ay sonra tekrarlıcam inşallah 🤗🎗️
Betusunannesi Gulooo-34 merhaba benim kızım 8 aylık her ay yaptırdım çok da faydasını gördüm. Korkulcak bişey yok bebeklere çok küçük kupayla yapılıyor
MeryeminAnnsi Gulooo-34 benim arkadasm hacamat yapıyo kendi bebeğine dr yapmis isin ehli yaparsa sıkıntı olmaz
Miniminikusum Rabia_deren tecrübemi paylaştım ayrıca tecrübem olmasa yorum yapmazdım. Sizin başınıza gelen bir istisna keşke ilk yorumu yaparken bu örnekleri verseydiniz.ki kendime sürekli yaptırıyorum bebegimede yaptırdım. Allah ehil insanlarla karşılaştırsın
Betusunannesi Karakayasveet05 benim kızıma aşı yaparlarken kıyamet kopuyor ama hacamatta sesi çıkmıyor. Hangisine dayanamayalım 🥰
Ozdmrkbraa Rabia_deren ben Zaten güvenilir olmayan kişilere yaptırılmanasından yanayım ve gerçekten bu işin ehli kişileri bilebiliyorsunuz
minnakleblebi Gulooo-34 kızım 20 aylıkken yaptırdım. 1 ay geçti yani şuan üzerinden. Kızım geceleri çok sık uyanıyordu uykuları düzene girdi. 1 lira kadar büyüklükte kupa kullanılıyor bebeklere. İki damla kan çıksa yetiyor . Yetişkinlerdeki gibi yapmıyorlar yani. Ayrıca jilet izi de kalmadı.
esrauner Ben bebegim 5 aylikken yaptirmistim. Hic hissetmedi aglamadi bile. Ama benim eltim yapti temizlik konusunda benden daha hassastir o yuzden guvenerek yaptirdim. Disarida tanimadigim birine yaptirabilir miydim emin degilim 🤷