Symnur333 Kızlar kız kardeşim 7 senedir bebeği olmuyor tüp bebek yaptılar hamilelik sonucu için bugün kan verdi 0.100 çıkmış hamile mi yani.. 🥺
nneslihan Symnur333 hamile değil maalesef 5 üstü gebelik sayılıyor😞 rabbim hayırlısıyla kardeşinize ve tüm isteyip, bakabilecek herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻
Mom34743 Symnur333 rabbim hayırlısını nasip etsin. Çok zor bı durum. Geçen ay benimde ablam aşılama yaptırdı. Tutmadığını söylemeye dilim varmadı. Çok zor çok 🥺🥺🥺