Ben kullandım ilk verince sıkıntı yapmadı ama yarım saat geçince midesinde ağrı mı yapıyordu anlamadım aglayıp memeye yapısıyordu bir de kabızlık yapmıstı degıstırmek zorunda kaldım. Bir saat bir sey vermeyin demişlerdi ama yarım saat bile durmadıgı oluyordu