selammmlaaar biz 8 ay 14 günlük bir bebişiz ama bizim doktorumuz bizimle hiç ilgilenmiyor ne numarası var ne birşeyi bize sadece şu ayda gelin şu ayda gidin diyor bebişim erkek ve şu an 9 kilo boyunu ölçemedim daha sizce iyi mi aşıların hepsi yapıldı ama 6. ay aşısından bir tanesini sağlık bakanlığı iptal etmiş ve 9. ay aşısı var dedi doktorumuz 9. ay aşısını da kaldırmış olabilirler ben çok rahatsız olmaya başladım aylık kontrol yapmuyorlar sadece aşı için getirin diyorlar moralim iyice bozulmaya başladı bebeğimde birşey olsa anlayamayacağım ve vitamin ilacım bitse ne vericem yani hiç umurlarında değil bu dediğim yer sağlık ocağı :(
bebişin birkaç özelliğini söylesem gelişimiyle ilgili yorum yapabilirmisiniz acaba?
televizyon izliyor emekliyor iki dişi çıktı şarkı açtığımda popişini sallıyor sağa sola dönebiliyor yüz üstü yatıyor hep aç herşeye saldırıyor herşeyi yemeye çalışıyor salona koydum balkona gitmiş emekleyerek falan gülünce gülüyor yürütece koyduğumda koşuyor 😂 ama tek sıkıntım birsürü oyuncağı var hiçbirisiyle oynamıyor nerde absürt birşey varsa onunla ilgileniyor mesela terlik yerdeki terlikleri istiyor kağıt düştümü emekleyerek gidiyor bezlerini dağıtıyor ama oyuncaklarıyla oynamıyor