EdaEla23 Kızım neredeyse 9 aylık olucak püre şeklinde meyve yiyor kahvaltı Yapıyor çorba içiyor ama ağzına az pütür gelsin yemiyor öğürüyor🙄boğulacak gibi davranıyor korkuyorum böyle durumlar yaşayan arkadaşlar nasıl bir yol izledi çok takıyorum kafaya😒
Muhasebeciana EdaEla23 kizim 3 gun sonra 10 aylik olucak daha yeni yeni alismaya basladi diyebilirim öğürüp cikartmadan yediği hala bile yapiyor ara ara ama daha az yapiyor artik daha sık katı gıda vererek alistirdim ben canim ustune gide gide yani
Gzmkrm EdaEla23 Pütür derken neyden bahsediyorsunuz ne kadar büyüklükte bı pütür mesela? Birde blendir mi yaptınız hep?
EdaEla23 Emirin_Annesi10 Yaaa neden yapıyorlar böyle anlamadım bugün çok çok ufacık karpuz parçası verdi babası yuttu sonra yuttuğu şeyi öğürmeye çıkarmaya çalıştı😶 yiyemiyor 🙄
EdaEla23 Muhasebeciana Ya ben üstüne gitmekten çekiniyorum çok :( boğulacak diye çekiniyorum ama vermeden de nasıl ögrenecek bilmiyorum ayy ne zormuş bu ek gıda süreci 😒
Muhasebeciana EdaEla23 aynen canim cok zormus gercekten bende cok korkuyodum ama kati gidalari minik minik dograyip 1-2 tane olarak kasiga koyup yedire yedire cogaltipta suan eskiye nazaran daha iyi olmaya basladi benim kizim hatta esim napiyosun sen falan diyor karisiyor da ama napalim yani ogrenmesi gerekiyo
EdaEla23 Gzmkrm Hayır hep blendir yapmadım ya pütür derken ufacık katılıktan bahsediyorum ya ağzında tutuyor ya da cignemeden yutuyor ögürüp çıkarmaya calışıyor 😶
EdaEla23 Muhasebeciana Benim eşim benden daha cesaretli ama dün o bile ögürmesini görünce vermeyelim biraz daha dedi ay sonu doktor kontrolümüz var ona da danışıcam. Evet ögrenmesi gerek cignemeyi 😶inş bizimki de alışır🤲
Muhasebeciana EdaEla23 insallah canim benim ya aynen doktorunuza danisin sorun o sizi dsha guzel yonlendirir 🌼