prensannesi55_ Kızlar bugun biontech aşısı oldum 1 2 gün sütünü verme dediler ama çok bilgileri yoktu siz nasıl yaptınız bebeğim emmiyor sütümü sağıyorum günde 4 5 kere bu saate kadar vermedim kafam karıştı yardımcı olur musunuz
Birceninannesi prensannesi55_ 2 doz oldum ikisinde de emzirdim. Emzirme diyen doktora hiç denk gelmedim. Abd de yapılan bi araştırmada aşı sonrası 2.ve 3. günde anne sütünden alınan örneklerde mrna parçacıklarına rastlanmamış. Zaten aşının vücuttaki etkileri bir iki gün içinde geçebilir mi veya vücuttan atılabilir mi ki bi kaç gün emzirmemeyle sorun çözülsün. Kimseye tavsiye veremem herkesin kendi kararı ama ben emzrdim ikisinde de sorun yaşamadım
prensannesi55_ Birceninannesi Teşekkür ederim bende vereyim o zaman zaten çok fazla gelmiyor ama yinede az çok vermeye çalışıyorum
Ozdmrkbraa prensannesi55_ bende hemen emzirdim bana da emzirme demediler doktorumuza da sordum üstelik
Hmyraselmstfa prensannesi55_ canım sıkıntı olmuyor bende eve geldim hemen emzirdim cok sukur bısey olmadı 🙏🏻
prensannesi55_ Hmyraselmstfa Sağdığım için çok sütüm yok canım 4 ya da 5 kere sağabiliyorum ancak olduğu kadar veriyorum sabah artık uyudu şimdi 😊
Mrv2l prensannesi55_ bende emzirdim hemen ayrıca tam tersi doktorumuz emzirki onada antikor geçsin demişti bende öyle yaptım
Eymencvk prensannesi55_ bende aşımı oldum ve emzirdim antikor bebegee geçiyor bunda zararlı birşey yok kimisinden duyuyorum burda emzirmeyin diye ama emzirmede bi sakınca yoktur diye duyuru yapılmıştı 🧐