Seyma097- Anneler merhaba bebeğim 3 aylık memeyi ağzına alırken ağlıyor geriliypr biboronda almıyoruz 15 gün önce alıyorduk birden almamaya başladı kaşık ile allerji mamamız var veriyorum ama çok az tavsiyeniz var mı napmam gerekiypr biberon nasıl tekrar alıştırıcam
Martannesi12 Seyma097- Biberona alışırsa memeyi tamamen bırakabilir , benimki maalesef öyle oldu çünkü . Karanlıkta , dans ederek emzirmemi ve bol bol ten tene temas yapmamı önermişti benim doktorum . Umarım sorununuz çözülür 🙏🌸
Omero21 Seyma097- kaşık biberonla besleyin mamaya alışırsa memeyi bırakır gazı varken de ağlıyorlar e bebek ücretsiz emzirme danışmanlığı veriyor bi bakın isterseniz. Ortam,posizyon,gaz,stres gibi bir sürü etken buna sebep olabilir