4 ay 8 günlük oğlum var. Sürekli oturmak istiyor ya da kucakta gezmek. Pusete koyduğum zaman hiç durmuyor artık . Kendini 45 dereceye kadar kaldirabiliyor pusette. Ellerini tutup kaldırmak istediğimde çok rahat kalkıyor gövdesi ile . Şimdi benim merak ettiğim yavaş yavaş oturtsam mi? Bu konuda doktora danışan ya da bilgisi olan var mı ?