Kızlar bilinçli bir anneyim bebeğimin kilosuda yerinde hatta hemşire boyunda kilosuda ilerde diyor 11 kilo 83 cm de boyu var ama kim görse çok zayıf bişey yedirmiyormusun ayından küçük duruyor falan ama gerçekten de ciliz duruyor etrafta ki bebeklere bakıyorum kilosu daha az olmasına rağmen tombalak duruyorlar sizce boyu uzun diye mi cılız duruyordur 🤷🏼♀️