Zeynep_adem58 merhabalar. Ablamın bebeği de aşırı tırnak yiyordu hiç bi şekilde bıraktıramadık doktora götürdük ilgilenmeyin dedi her elini ağzına götürdüğünde uyarmayın günde 10 defa elini ağzına götürüyorsa 5 inde eline bişey berin dikkati dağılsın dedi meyve çubuk kraker vs. 1 ay kadar bu şekilde yaptık kendiliğinden bıraktı sizde deneyebilirsiniz.