Ya arkadaşlar artık kafaya takmayın, adamlar dalga geçiyor hala anlamıyor musunuz? Aynı bolgede turist serbest, turk degil. Mantik nerde, bu nasil bir salgın.? Istedikleri zaman kapatıp acilan bir mikrop masallah. 2 yil olacak kapanma ise yaramıyor, alın işte o cok övdükleri aşı da bi halta yaramadı.
Oturdukları yerden virüs adi bulup resmen bizimle oyun oynuyorlar
. Yok delta, yok plus, yok bilmem ne!!!
Haram zıkkım olsun omrumuzden çaldıkları her saate