TheBaby ly35 Yatarken yapıcam değilmi bu işlemi ? Bebeğim 2 aylık. Birde pat pat yeterlimi daha sonra aspiratörle çekmeyimmi?
ly35 TheBaby yatarken veya burnu tıkalı geldiği zaman yapabilirsiniz. patpatla çıkmazsa aspiratörle çekiyordum ben hem daha rahat emer hem daha rahat uyur. doğduğundan beri kullandık biz bir sakıncası yok doktorumuz tavsiye etti zaten.
Mutluyuvam _Nehirim_ viks degılde tıkalıyken burnu serumla acıyorum önce yatmadan birde yastıgına bir iki damla lavanta yagı damlatıyorum hem rahatlatıcı uyutucu ozellugı var hemde burnu açıyor