Nutellamm Giriş kattayım hiç bir yerimde rutubet yok evimin çok şükür her odam da güneş görüyor ama toprga giriş degil tabi evim bazı evler topraga baglı giriş li oluyor benim kinin zemini biraz yüksek belki ondan olmazdır rutubet evimin tuz taşları koyuyor du komşum hem rutubete iyi geldigini söylüyordu eger öle iso bir deneyin belki faydası olur