Kızlara merhaba bebeğim bir iki gün sonra 7 aylık olacak 2 kere sebze çorbası yaptım pek sevmedi yani illa yemek zorunda mı? Dün tarhana yaptım yedi gayet güzel sevdi şart mı illa her verileni yemek zorunda mı? Bunu yememesi beni endişelendirmeli mi aman bunu yemedi her şeyi seçecek ayırt edecek mi diye panik mi olmalıyım? Bu arada böyle biri değilim aksine yemeyebilir baska şekilde yer içinde ki sebzeyi sorun değil gayet rahat bir anneyim. Sadece sizlere danışmak istedim zorlamak doğru mu yesin diye ağzına tepistirmek?