Arda-lina34 Merhabalar arkadaşlar hamilelikte kalpte yüksek atım ekstrasistol yasan oldu mu doğumdan sonra geçti mi acaba şikayetleriniz ben doğum yaptım 5 günüm geçmedi hala devam ediyor 😞