Mertecem 9ay 12günlüğüz, 8.ay atağı çok zormuş diyodum ki 9.ay atağıyla tanışana kadar🥺her ay belki bu ay düzelir herşey güzel gecer derken daha da zorlaşıyor ya😭 benim oğlum zaten doğduğundan beri uyuyan bir bebek değil alıştım artık uykusuzluğa da, diş sıcak mızmızlaması yemek yemek istememesi sürekli kucak istemesi durduk yere ağlaması beni bitiriyor😰az kaldı delirmeme