Merhaba hanımlar 🤗
kızımın ek gida ürünlerini makarna lutfen den alıyorum. Istahsuz bebekler icin besin mayası diye birsey gelmiş oraya. Kizim küçük 1 yas altına onermiyor. Kullanıp memnun kalan var mı ablamın çocukları için düşünüyorum. Bu arada belki istahsiz bebeklerde duymayanlar için bir faydam olsun dedim. Kalın sağlıcakla 💐