Kızlar merhaba ben 2 ay önce normal doğum yaptım ve doğumum aşırı inanılmaz zor geçti doğumdan sonra kaburgamın ağrıdığını hisediyorum oğlumu karnımın üstüne koyunca canım çıkacak gibi hissediyorum canım acıyor çok yaşayan varmı sebebi birde doğumda doktor dirsegiyle çok bastırdı karnıma ondan ola bilirmi????