arc-1521 bende mayıs ayında gittim 2 ayını geçikti ama eziyet oldu annemlerle gitmeme rağmen okadar sıcakki antalya odaya gelmek zorunda kalıyosunz sürekli cocuk çünkü cok terliyo arabasında uyusa ee emzirmek tahat diil altına değiltir her 2 saatte bir bunları yap odadan cıkmamak daha iyi oldu bana 2 haftamı odada balkonda insanları izleyerek geçirdim ben ki bebeğim sakin olmasına karşın töbe daha 1 yaşında anca giderim