Firdevsbeyzam Kızar 2 aylık oğlum var oturmayı çok istiyor yatırınca ağlıyor otur gibi yapınca susuyor siz kaç aylıkken oturdunuz
Atabsra Firdevsbeyzam ben yemek yerken bacağıma oturtuyorum öyle duruyor iki aylığız. Çok mu yanlış yapıyorum acaba
Sevinc24 Firdevsbeyzam oturtmadık çocuklar kendi gelişimlerini gerçekleştirmeli bence erken 5 -6 Aydan önce erkek çocuklar daha geç oturmalı derler bi de
Firdevsbeyzam Atabsra Ben de öyle yapıyorum bebek arabasında durmuyordu yatırılınca oturur gibi yapıyorum tam oturmuyorum ama maşallah bir duruyor bana gülüyor durmadan😄☺️
Firdevsbeyzam Sevinc24 bilmiyorum da tam oturtmuom korkuyorum çünkü kızımı 3 aylıkken oturtmuştum bunuda dört aydan sonra tam oturtmaya başlarım ☺️☺️