rukiyyee Sezeryan doğum yapıp göbeği kalmayanlar korse ne kadar süre giysiniz göbek kalmaması için ne kadar süre korse takmak gerekir
Ssultannn rukiyyee ben iki gün sonra tülbent bağlayıp bir hafta sonra korse tayt kullanmaya başlamıştım
DOLANDIRICI rukiyyee bnde kullanmak ostiyorum ama doktor 3 aydan once onermedi benegim 3 aylik olsun baslicam insallah
Elif-zehra rukiyyee aldim ama surekli kullanamiyorum havalar zaten o kadar sicakki bide korse hepten bunaltiyor 😓 ama gobekte var yaa ne yapcam bilmiyorum 😭
Ssultannn rukiyyee yani ben tayt niyetinede kullandığım için belli bi süresi yok kızım 1,5 yaşında hala giyiyorum 🙈 ama göbeğe büyük etkisi oldu ben memnun kaldım