8 aylık hamileyim 2 buçuk yaşında kızım var ve kendimi hiç güzel hissetmiyorum internette nice güzel taş gibi kadınlar görüyorum benim dahi içim gidiyo fiziklerine herkes söyler güzel olduğumu aslında bende beğenirim yüzümü tek bir lekem bile yoktur ama tek sıkıntım fiziksel olarak kendimi beğenemiyorum aslında hamilelikten beri sadece 5 kilo aldım ama isterdim uzun ince bacaklarım olsun doğumdan kalan göbek olmasın göğsüm biraz belli olsun ama ne yazıkki fizik denen bişey yok moralim bozuldu 🥴