Ebrarergun123 Doktorumuz bize ilk 15 gün gaz diye bir sey olmadığını ağlıyorsa sadece açlıktan olduğunu ısrarla söyledi, biz de hep gaz var diyorduk, ama cocuk açlıktan agliyormus. Hala ağlama sesleri kulaklarımda. :(( Sütüm az oldugu icin mama verdik ve sustu. Mama vermekten korkmayın, ben 1.5 aylık olana kadar mama verdim, sonra sütüm arttı ve mamayı bıraktık. Her emzirme sonrasi mama takviye ettim. Doktor kac cc icmesi gerektiğini söylüyordu, ben de arada sagiyordum ne kadar çıkıyor diye bakıp kalanını mama ile tamamlıyordum.