Alyosun_annesi7 Merhaba sevgili anneler 12 günlük prensesimiz var uyumuyor 🥵 meme de veriyorum karnı tok oluyor hatta fazla emdiğinde kusuyor bile mama da veriyorum bazen 😢 sizde durumlar ne bizimle aynı veya yeni doğan anneler
Sermec27 Alyosun_annesi7 oğlum 1 aylık oldu cok şükür en başından beri pek yormuyor beni uykusu güzel 🥰
Sare_neva34 Alyosun_annesi7 Bizimde bir aylık oldu 5 gündür hiç düzgün yatmıyor ağlıyor çok yorgunum ☺️
Senem1234 Alyosun_annesi7 bizde 34 günlüğüz gaz problemimiz fena ıkınmaktan kıpkırmızı oluyor. Gaz ilacıda kullanıyoruz Ama insan dayanamıyor o ıkınmalara. Sürekli emmek istiyor uyanık kaldığı her dakika memede muhtemelen sür az geliyor ve doymuyor mama da veriyoruz ama hala ağız acık aranıyor. Emziğede alıştıramadık bakalım ne zamana kadar böyle sürecek
endoplazmikretikulumiste Alyosun_annesi7 sürekli kusarsa fayda etmez ayrıca süt allerjisi olabileceğinede işaret olabilir dr gidince kontrole bu durumdan bahsedin
Glcn61 Alyosun_annesi7 bebeğim daha 3 günlük dün hiç kaka yapmadı zorla emiyo ne yapabilirim emdiği halde neden kaka yapmıyo çok üzülüyorum ne olur bana bir akıl verin yada iyi bişey söyleyin 😭😭😭
Kumsal_05 Benim kızımda 13 gunluk hep emiyor uyumuyor fazla emekten kusuyor havalardan cnm sıcaktan bunalıyorlar
Metehan123 Gazi vardir belki karnina ayak tabanina masaj yapin bide size tavsiyem rahat olun niye uyumuyo emmiyo agliyo vs diye stres yapip panikledikce cocuk daha da huzursuz oluyo
Alyosun_annesi7 Metehan123 ilk olduğı içn insan ister istemez panikliyor ya her mamadan memeden sonra mutlaka gazını cıkarması icin masaj yapıyorum cıkarıyor
Minikcivcivim1 Sermec27 ya maşallah canim doğum gerçekleşmiş 😍 beni hatırlar mısın bilmem ama forum da bir video paylaşmıştım daha sonra o gün hamile olduğumu öğrendim 😍😍 Maşallah ya bebiş nasıl canim ? Iyi misiniz 💙
Eslemveannesi Sermec27 Aaa senin bebeğin oldu mu🤩 çok şükür yaa seni hep görüyordum uzun zamandır girmiyorum uygulamaya Allah bağışlasın hayırlı uğurlu bir evlat olsun inşaAllah
dilekutza Alyosun_annesi7 Uyku düzeni yavaş yavaş olur annesi ☺️ Mümkün olduğunca rutin şeyler yapın mesela yatacağı zaman ki uyku vakti olduğunu zamanla anlasın mesela diyorlar. Örneğin her akşam belli saatte yatırmadan önce altını değiştirmek gibi. Daha 12 günlük bazen neden ağladığını anlamamanız ya da endişelenmeniz normal elbette 🥰 Ama zamanla çok daha iyi olacak, 2. aydan bildiriyorum :))
umranersn Alyosun_annesi7 hergün banyo önerdi doktor bize küvette tutuyorum biraz suyu ayarlayıp sıcaklarda çok bunalıyorlar bide ondan da olabilir ama hiç stres yapmayın yakın zamanda düzelir çok minik daha🥰 hergün değişiyorlar
ipekk05 busradem501 bizde 20 günlüğüz sürekli gazı var kıpkırmızı oluyo çıkaramıyo onu öyle görünce kahroluyorum 😞😞
Mys01-01 busradem501 canım bigaia öneririm 2ay 19 günlüğüz hayat varmıs ama biogia olan degıl bigaia olan prebriyotik ve d vitamını var içinde gaz damlası ek d vıtamınıde vermıyorsun gaz felan daha bebegın emerken cıkarıyor
Odb Reflü yatağı kullanıyor musunuz? Kusması gazdan ve düz yatmaktan olabilir. Ben kızımı gazını çıkartmadan yatırmıyorum. Hiç kusması olmadı. Bir iki kere unutup yatırmıştım hemen kustu. Ondan da huzursuz olabilirler.
Lezginka Ben de 15 günlük oğlumun şaşkın annesiyim, deli gibi lohusayım, tam bunalımdayım, bu halden çoook yorgunum çok.
endoplazmikretikulumiste Lezginka bende öle hissediyordum şimdi 5. Ayımız dolmak üzere rahatlıyorsun şu anki sadece bir süreç canım
Yagmurboo Lezginka ben de aynen öyleyim. Biranda bir ağlama geliyor huzursuzluk hissi korku stres. 11 günlük bebeğim
endoplazmikretikulumiste ipekk05 dr ile görüşün probiyotik drop başlayın bir damla , gaz maz bit sorun kalmıyor ayrıca rezene çayı tüketin sütten bebeğe geçer gazı müthiş alır ayrıca ayaklarına Acıelma yağı sürün yada rezene
gunessarenin_annesi ipekk05 gaz damlası kullanıyor musunuz birde karnına gaz masajı yapın mutlaka çok iyi geliyor
endoplazmikretikulumiste Senem1234 emmek açlıktan değil bir ihtiyaçtır bebek için manevi ihtiyaç , bırakın kalsın memede kilosu iyiyse mama başlamayın siz onun İçin bir kişi deil bir mekansınız..
evrimin-annesi52 Senem1234 Her gün kurutulmuş 3-4 kayısı ve 1-2 incir yeyin bir de zerdeçallı yoğurt çok iyi geliyor. Aynı zamanda her gün de 1 fincan bitki çayı içiyorum rezene ve anason karışımı.
Deryaasya Senem1234 aranması çok normal canım açlıktan değil aranması şuan başka birşey bilmiyor zaten sürekli aranması çok normal. Çok fazla emen bebeklerde gaz problemi çok oluyor benim kızım da öyleydi
Sybll Senem1234 biz de 19 günlüğüz, benim sütüm az gelmiyor ama bizde de durum aynı. Bugüne kadar emziğe direndim ama bugün emzik verdik. Sürekli memede kaldığında bu defa da gazı hiç eksilmiyor. Çocuk ıkındıkça içim acıyor. Koliklik bazen aşırı beslenmeden de olurmuş, sindiremezlermiş. Umarım hepimizin derdi bir an evvel biter🤲🏻
Odb Mihrimahkus ben içince uyusada omzuma alıp sırtını sıvazlarım. Hep çıkmıyor tabi gazı ama genelde çıkıyor. Sonra alıyorum yatağına ve başı mutlaka bir tık yüksek yere yatırıyorum düz yere yatıracaksam da ilk yüksek sonra düze alıyorum uykusunda.