Ezgi94 Merhaba kızlar oğlum 1 yaşından sonra yemek yememeye başladı mamaya yükleniyor hiç bişey yemiyor ağzını açmıyor kafasını çeviriyor sıcaklardan mı acaba sizde durumlar nasıl varmı bizim gibi olan
Yusufum02 Ezgi94 bnce çağımızın hastalığı bnm oğlum da 13 aylık yemek yemez süte güveıyor gerçi süt vermesemfe yemıyeck 😞
Minnnik Ezgi94 Bizdede aynı durum var. Elimle yediriyorum kafa sallıyor, eline veriyorum ilk ağzına atıyor sonra çıkartıyor, çatal kaşık deniyorum olmuyor.
Ltprknn Ezgi94 12.5 aylık olduğundan beri asla yemek yediremedim.kendi yerse yiyor yoksa kabul etmiyor bütün gün de memede.normal bir durum diye biliyorum ben pek üstüne gitmiyorum ama geçen gün biraz meme vermedim o zaman yedi.bu sıcakta da yemek yenmez cidden
Ezgi94 Kod08 ya önceden ne güzel yiyordu nazar mı değiyor noluyosa birden değişti yaşından sonra yemeyince üzülüyorum 😒
use_use Yusufum02 Benim oğlumda 1 yaşında ve ek gıdaya geçtiğimizden bu yana asla yemiyor. Kullandığınız bir vitamin ilacı ya da takviye var mı acaba?
Yusufum02 use_use yok çünkü onunla Artuk alakası yok bnce yemeyen çocuk ne yapanda yemıyor neler denemedim ki 😞
Yusufum02 Ezgi94 valla en başında yıyor du hatta şey dıyordum bunun yeme sıkıntısı olmaz ama ne oldu ki 10 aylık oldu yememeye başladı bn dıyorum nazar deydi çünkü çevremde yemeyen çocuk çöktü 😞
Marjinal_Anne2 Yusufum02 bizde öyleydik işte 10.aya kadar çok güzel gittik sonrA bi kesti pir kesti ya😣😣😔
Ezgi94 Yusufum02 aynı ya yaşından sonra birden değişti bizimde baştan çok güzel yiyordu bende nazar diyorum acaba sıcaklarda mı etkiliyor
Annesininmucizesi_ Marjinal_Anne2 bizde öyle 😩 Sizin çocuğunuzun adı mihra mı 😍😍😍benim kızımında adı mihra 😍🥰😍🥰😍
Marjinal_Anne2 Ezgi94 evet Ya bir türlü yemiyor almıyor kilo boyu dA uzamıyor çylece stresli bekliyorum Amcak🤦🏼♀️
Ezgi94 Ltprknn sıcaktan olabilir doğru ama yemek istemese mama da içmez diye düşünüyorum mamayı içiyor onu istiyor ama yemeğe gelince yok
Marjinal_Anne2 Ezgi94 evet kan tahlili yaptırdık endokrin e gittik hiçbir şey çıkmadı ama en son doktorumuz çölyak hastalığı olabilir mi diye detaylı bir tahlil yaptıracak bayramdan sonra