Diiloss Uzaylipanda İnternette tartışılmış bu konu ama ben zaten tuzsuz verdiğim için sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Uzaylipanda Diiloss bilmiyorum ben ne yediysem ondan yedirdim oğluma hala öyle sadece fazla seçiçi inşallah oda ilerde geçer
Diiloss Uzaylipanda Şu an bende biz ne yersek ona da onu yediriyorum tuz ve baharat miktarını azaltarak ve bunu yapmaya başladığımdan beri çocuğun iştahı açıldı seve seve yiyor 👍🏽 İnşallah canım
Banu_alper Diiloss cok fazla kizartma yapmam yaparsam bende yerim cunku 😂😂 sagliksiz bulduğum icin fırında yapiyorum hele simdi taze patatesle cok güzel oluyor 2 yasinda oğlum daha yemedi kızartma ne kadar yemezse kardir diye düşünenlerdenim
ENA Kızartma beslenme yetişkinlere bile tavsiye edilmiyor bebeğime neden yağ yüklü bir şey vereyim ki, yazık o küçücük bünyeye. Üstelik hayat boyu devam edecek beslenme alışkanlıkları böyle sağlıksız şekilde oluşsun da asla istemem.