Kızlar 3 aylığız. Bebeğimde 1 aydır şeffaf-çok hafif sarı renkte akıntı oluyor. Alt temizlerken farkediyorum. Acaba artık yumurtalıkları vs çalışmaya başladığı için bu normal mi yoksa idrar yolu enfeksiyonu vs mi oldu? İdrarı da hafif sarı çıkıyor. Ve prima pampers air bezin kendi kokusu mu bilmiyorum ama bir de idrar kokusu gibi birşey hissediyorum. Onun dışında bebeğimde ateş, idrar yaparken ağlama vs yok çok şükür.